GLAD PÅSK!

heiiheiiii! hur har alla det nu under påsk? som ni vet så orkade jag inte ö-påsken för det är sånt himla liv, och jag orkar inte det. valde att ha en lugn påsk i lilla relsbo istället. just nu är jag i båstd hos min moster som precis flyttat in i ett JÄTTE FINT hus, verkligen hur fint som helst. jag tror fan jag ska flytta till henne, trivs så otroligt bra här. och mina kusiner känns som mina syskon. lilla valle är dålig, han är bara 2 veckor gammal typ, och förskyld, så det är ju ganska farligt typ men han är på bättrings vägen, jätte kul! esther är påväg hem från stockholm m sin pappa, så hon kommer nog ikväll tror jag. hoppas jag hinner träffa henne en stund innan jag ska hem. haha! jag har fortfarande inte vant mig vid att öckerö faktiskt är mitt hem nu och inte mitt lilla hus mitt i skogen, pinsamt.. haha, men ni får ha en underbar påsk alla!

pussss på er!!

Kommentarer
Postat av: tilda

här är ditt riktiga hem :D PÅ LANDET!

2010-04-04 @ 00:41:27
URL: http://tildaeddvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0