GODMORGON ALLA FINA!

valborg idag då. mysmysmys, victor kommer ner hit te mig i småland, underbart! vi åker hem på söndag, mami och magnus kommer och hämtar oss. alex kommer oxå, så det blir bad i badtunnan ikv! alex och victor får bada nakna så kan jag sitta och skratta åt dom. mohahah, igår var jag ute och hoppade studsmatta as länge, sen fick jag för mig att hjälpa till lite, så jag rensade ett utav alla landen på ogräs, as knasigt. hittade massa gamla morötter och rödlök! hahahaha, gud va morfar snarkar i soffan! han kommer snart väcka sig själv. han är knasig. hihi, nu tror jag att jag ska göra mig iordning och ta vara på dagen! hahaha, ha det braaaaaaaa
lite bilder från igår oxå:
aj på brännässlor

Kommentarer
Postat av: elin

söte fan! :O

2010-04-30 @ 21:21:30
URL: http://babyitsfact.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0