GOD JUL MINA KÄRA BLOGGLÄSARE!

oj va jag är snäll som drar ifrån släkten för att skriva ett snabbt inlägg till er.
jag har fått jätte bra jul klappar, vi firar med hela släkten och alla kusinerna från mammas sida.
så det är esther, valter, simon och isak.
underbart!
jag saknar dock pappa lite.
men firar hos honom nästa år, så allt är toppen!
fick; nya brolle tröjan, linne, massa mysiga strumpor, en jätte stor mys filt MED ARMAR,  bio kort med 200kr, volym tång, OCH EN MOBIL. äntligen! hahaha, och en piercing från pappa då.
vad har ni fått i julklapp älsklingar?
nu kallar plikten, ska byta blöja på valter och ta på han pyjamas.
och till sist
GOD JUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0