intressant.nu

10 onödiga saker ni kanske inte visste om mig:
- jag får den värsta pmsen, när jag har mens är det inte kul att reta mig. jag får DAMP.
- jag har haft en ätstörning
- jag sover med en gosedjurs hund som är kille men har ett tjejnamn
- jag har ett as stort piano på mitt rum
- jag får inte ha en hund för mammas man är allergisk
- jag är bi, men lutar mer åt tjejer
- jag använder nästan alltid push up bh,
- jag ÄLSKAR skolan, hatar att åka hem
- jag är med mina kompisar så mycket jag kan, det bästa jag vet är när ngn frågar om jag vill sova hos dom
- jag har haft en guldhamster som hette Tessie -rip <3

Kommentarer
Postat av: Alina_hästar_stall_94

Oh oh, hörde att Hannipanni ska sova hos mig på onsdag! <3



Och ja, namnet ÄR överseriöst, vad trodde du liksom? :(

2010-12-14 @ 09:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0