jag är sjuk!

usch, jag är värsta sjuk :(
mina mandlar och lympfkörtlar är jätta svullna och gör SKIT ont,
varit hos doktorn idag för att se om jag hade halsfluss
jag hoppades lite på det för då kan jag ju få antibiotika för det,
så blir det ju bättre snart,
men det var ju såklart inte det,
utan jag har ett stort virus som är jätte jobbigt
mitt huvud känns jätte stort och gör skit ont,
halsen är svullen kan knappt vända huvudet,
halsen gör jätte ont både i och på,
fått utslag på inne låren, vet dock inte om det har med detta att göra.
men bella kommer ändå och sover hos mig imon, på våran månadsdag.
wiie
kolla va modig jag är som ska göra en video till er även om jag är sjuk.
tänk  vad jag älskar mina läsare,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0