PMS!

pms är det VÄRSTA jag vet.
jag vill ha godis, men jag har inget jävla godis.
och har inga jävla pengar på kortet, för jag har haft pms i skolan och då har jag köpt saker för att lugna det.
och nu när jag är hemma har ingen pengar, och ingen vill köra mig till affären utan att jag måste gå!
och det orkar jag inte
och vi har bara äckliga fucking pepparkakor hemma och glögg
men jag vill inte HA DET!
så nu är jag jätte arg så jag gråter bara för jag inte får godis.
vi har bara popcorn, men det smakar förfan get kuk och jag vill inte HAAAAA DEET!!!!
ARRHHH, jag är så fittigt jävla arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
det är farligt för mig att ha pms.
borde ha ngt lugnande
helvete!
jag mår fan as dåligt för att jag inte får godis, det är fan inte mänskligt.
jag vill ha godis.

Kommentarer
Postat av: Inga-Lill

Lika bra du bara vänjer dig!!PMS kommer du ha många, många gånger och det är helt enkelt bara att gilla läget!! Ät ett par äckliga pepparkakor eller låt bli!! ;) Kram på dig Hannah!!

2010-12-12 @ 17:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0