städning

jag har plugg och städning som väntar på mig, så jag ligger i sängen och hoppas på att det ska göra sig av sig självt. haha, jag tycker det är så tråkigt!
men vem gillar att städa egentligen, men det måste ju tyvärr göras.
ska städa toan och damsuga mitt rum, sen ska jag hoppa in i duschen och fixa mig.
tänkte ta lite kort idag, får väl se hur det blir med det!
haha, nu längtar jag till jul kan jag ju säga!
usch, har fortfarande 3 jul klappar kvar att köra, vet vad jag ska köpa till bella.
men har INGEN aning vad jag ska köpa till jonas och andreas, så sjukt svårt att köpa till killar.
haha, ha det bra nu!
PUSSS

Kommentarer
Postat av: Andreas

jag ska köpa julklapp till dig imorgon :o :D

2010-12-12 @ 15:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0