vill du ha en chihuahua?

nu är det så att min lärare har en jätte söt chihuahua kennel om man ska säga så, hon har 4 st han valpar som hon säljer för 15.000 men kan tänka sig att gå ner till 13.000.
endast seriösa svar tack.
är ni intresserade så hör av er så snabbt som möjligt!
bilder på hundarna kommer upp snarast,
ring eller smsa mig om du är intresserad! 0768347121
eller maila mig, märk mailet med "chihuahua köp"
så får du nummret till lotta så ni kan bestämma om ni vill kolla och kolla på valparna.
dom är HUR SÖTA SOM HELST
dom är ju i skolan varje dag, och dom är underbara.
Dom är jätte fina och har stamtavla och jätte pigga och glada och sociala.
Jag ska gå ner och ta lite bilder i efter middag så får ni bilder ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0