martin stenmarck och robert gustafsson <3

dom härligaste snubbarna seriöst!
martin är sjukt snygg och robert har humorn, tsm är dom ju oslagbara!
någon som håller med? totalt älskar dom!
jag vill vara 18 så jag får gå på ladies night, brolle & martin! EN DRÖM TYP!?!?!?
jaja, på helt andra tankar så har jag köpt en ny mobil. för min gick ju sönder, så jag köpte en på ica för 300 spänn! hahaahhha, den är as tuff, nokia lixom! hahaha, men jag kanska måste använda ett nytt simkort, för att nu krånglar denna mobilen oxå. så om det funkar bättre med nytt simkort så kommer jag få nytt nummer. men då infomerar jag er om det.
har alla ett bra sommarlov?
idag har jag luggit ute i solen eftersom det varit så himla fint väder här på öckerö,
jag saknar min bella jätte mycket, ush. typ två vekor innan vi kan träffas igen. bläääääääää på det.
men ni får ha det bra alla!
kyssssss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0