bra dag i skolan

skolan har faktiskt gått bra idag,

- matte
- engelska
- bamba
- matte
- musik

börja med matte då, som jag jobbade på för en gång skull! lite i allafall. det kom in en typ taandläkare i klass rummet, och jag typ skrek :o lite pinsamt faktiskt, för jag gjorde inte det med flit :$ haha, blev as rädd! sn fick vi sånt "bananlack" spydde lite efter det eftersom jag var tvungen att pilla med tungan hela tiden.. typiskt mig -.-
sen var det engelska efter lite rast, jag skrev rent min inlämning som blev lite med än en sida, och sen hade vi sån lyssnar övning inför nationella, gick väldigt bra, nästan alla rätt :) sen bamba, ganska god mat, och jag åt! guld stjärna te mig. och sen matte, IGEN. den lektionen jobbade jag däremot ingenting på, ehehe.. och sen musik, som var ganska segt idag, nu ska jag skriva lite mer på min no uppsats och vänta på att min kära moster ska ringa mig och ge mig lite tips inför mitt nationella prov imon, muntligt i matte : )) håll tummarna för mig i det!
vad har mer hänt idag, JO! jag fick ju mittermins betygen.. såg inte så bra ut alls faktiskt, av det jag förstod, usch! jag gillar inte betyyyyyg! vi hoppas på det bästa,


dagens skor och leggins


jag och john spelar kort, eller jag spelar och john kom som bonus för jag satt i hans knä :)



HAH, så söt jag kan va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0