datasalen

sitter i datasalen m nån klass, smög mig in när dom skulle in! haha, jag är så slug så ingen märker mig, hihi. men jag tror jag har svenska nu, så jag skriver ett blogg inlägg. JA VET, JAG KAN SKRIVA EN DIKT! så har jag ju svenska, okej. här kommer den:

rosor är röda, violer är blå..
HAHA skoja
.'

den riktiga nu då:

jag har några kompisar, dom är ganska snälla.
men om dom inte är det, då kan hannah skälla.
jenni och maria, dom vill att jag ska fria.
men jag kan inte välja, så jag får stå här och svälja.
jag tar ett steg fram och ställer mig på tå,
- jag tror jag väljer er bägge två!
för ni båda är ju inte bara, söta snälla och rara.
så jag skulle vara tacksam om ni kunde svara.
jag hoppas att ni båda svarar ja,
för då blir lilla hannah glá!



visst är jag bra??!?!

AHAHAHAHA

puss


Kommentarer
Postat av: jens

haha du är la grym du xD<3

2010-03-25 @ 15:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0