dolt nummer

fick precis ett väldigt moget samtal som jag inte alls uppskattade..
lät ungefär såhär;


- hej det är hannah
- hejsan
- hejj..
- vad gör du?
- inte mkt, sj?
- nädu, hur mkt tar du för en natt?
- ursäkta?!
- ja, hur mkt tar du för en natt?
- vem fan tror du att du är som säger så?
- men jag bara undrar?
- men detta känns så himla moget då eller, vem har gett dig mitt nummer ens?
- en som sa att du var duktig, men vill veta vad du tar för en natt?
- fyfan.. *klick*

jag HATAR sånt här, vem fan tror man att man är om man ringer mig och kallar mig hora? jag tål fan inte att bli kallad hora, det värsta jag vet! för det är så himla inte sant som det kan bli!

 

fyfan skämms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0