HEJ

lite dålig uppdatering, förlåt för det!
men har varit en stressig vecka
måndag: dans hela dagen, så fick cykla te hönö, och så hade vi en övning först, sen kom några från fotö och så hade vi genrep för lite publik, gick ganska bra, inte så mkt trassel. sen hade vi första föreställningen som gick bra, så vi hade typ 3 föreställningar, men eftersom jag har haft feber nu sen i måndags, så slutade det med att jag svimmade sen :D hahahah, fail
tisdag: 3 föreställningar idag då, en för barnen opå mellanstadiet, och sen en för ngra på högstadiet, så jävla kul :D och sen på kvällen fick vem som helst komma.. hehe, mormor och morfar kom från småland och kollade, fick sen 100 kronor för dom tyckte jag var så duktig :D haha, fast dom mst ju tycka att jag är duktig med tanke på att dom är momo åh muffa! hahaha,
onsdag: idag skulle jag då egentligen, men eftersom jag fortfarande är sjuk och har kämpat fullt ut i 2 dagar, så gick det tyvärr inte.. så fick ringa carro så tog hon min plats ist, räddare i nöden <3

JAG HAR OXÅ FÅTT EN KUSIN! en valter, as söööööt! esther har fått en lillebror : ))

ni får ha det så bra alla, kysssss&smek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0