utedag med hundarna

jag, sassa och tito var ute innan och gick i snön :D haha, så söta är dom! sassa får för sig att igga mig ibl och då blir jag sur, taskig är hon. blir typ såhär ;
hon springer iväg en bit då i förväg,
jag; sassa!
hon fortsätter
jag;, SASSA!
hon stannar
jag; kom hit
hon kollar på mig
jag; men kom hit då!
hon kollar fortfarande på mig som om jag vore dum i huvudet
jag; hallå?
hon kollar på mig, och jag står tyst och kollar på henne, hon vänder sig om och fortsätter trippa iväg
jag; SASSA FÖR HELVETE! KOM HIT!!!!
hon blir ägd och kommer! :D
hihihihih
puss på mina små hundar (a)
har alla lik afint väder som jag? hoppas att våren är påväg nu, för det känns som det!
helg och vårsol = hannah GLAD!


sassa solar i vårsolen (y'


kass bild på sassa och tito



Kommentarer
Postat av: elin

saknar dig ;o

2010-03-07 @ 12:45:43
URL: http://babyitsfact.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0