årets första dopp blev naket!

jag och elin badade igår, blev mitt första dopp i havet iår, av någon anledning beslöt vi oss att bada nakna :dd det ar ju ändå ingen där lixom, och det ble hur mkt skratt som helst! jag har inte garvat så länge på aaaaas länge! du gör mig så glad elin! ahahah, vi badade ju f*n i 10 minuter :D och simma åh grejer, här får ni lite citat som sas när vi badade och lite bilder :
"- bröst väger ganska mycket ändå!"
"- mina bröst blir typ som killas pungkulor! HAH, DOM SKRUMPNAR!!!!"
"- fan va styva mina bröst vårtor blev! KALLT!"
"- mina bröst flyter!"
"- jätte massa as garv."
typ, det och massa mer !
bilderrrr tack? ;>

Kommentarer
Postat av: Mikael

Mycket fina bilder ;)

2010-05-30 @ 23:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0