en liten titt från sång lektionen

igår hände det ju en sak, jag bröt ihop totalt.
orkar inte berätta i bloggen, men kommer väl berätta för mina närmsta kompisar.
har ju som sagt inte varit i skolan,
mina tabletter vet ju dom flesta att jag inte tycker om.
nu får ni en förklaring.
såhär ser tabletterna ut:
grejen är det, jag tar 6 st 5 mg tabletter, alltså 30 mg. Det är ganska mycket m tanke på min vikt och kropps massa.
jag hatar dessa tabletterna, dom hjälper inte när jag väl har ångest, dom tar lång tid på sig innan dom börjar värka, och när dom gör det, gör dom mig trött så jag somnar. alltså kan jag inte ta dom i skolan, för efter en timme somnar jag oftast.
det värsta är att jag är helt off dagen efter, jag kan inte röra mig ordentligt, min kropp hänger inte med. jag tänker inte ordentligt, jag ser inte ordentligt. det känns som om jag är hög på ngt. fast ingen skön känsla, vill jag lyfta armen så tar det 5 gånger mer kraft än vanligt, och jag tappar kraften direkt. idag när jag hade sång lektion märkte jag även en ny bi effekt. jag är helt oklar i huvudet och mina ögon hänger inte med, det känns som om jag drömmer, jag kollar runt men inget känns verkligt. jag glömmer saker och skit. så sång lektionen gick väl sådär, inte som jag hade hoppats. men snäll som jag är filmade mamma lite. men som sagt, inte den bästa dagen för inspelning. glömmer bort mig i slutet och tappar texten på vissa ställen.
ha det bäst!
PUSS

Kommentarer
Postat av: elin h

du är riktigt grym hannnah!

2010-11-11 @ 23:08:11
URL: http://babyitsfact.webblogg.se/
Postat av: Milla

vad heter låten? :D

btw, jätte bra!

2010-11-12 @ 16:51:57
URL: http://ourownprettyways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0