hej allt suger hej

inte varit i skolan idag,  vaknade med världens migrän.
så kunde inte ta mig upp ur sängen.
inte kul alls, bara la mig under täcket igen och somna om.
haft en ganska jobbig dag, bråkat och slagits m alex..
har fedt blåmärke och bula på benet som gör ont.
min data sladd är helt sönder, så kan inte sätta på min data.
och blir riktigt jävla frustrerad på skolan som aldrig ger oss våra datorer.
speciellt nu när vi håller på med så mkt.
dom sa att vi skulle få dom innan höstlovet, nu har det snart gått en vecka efter lovet vafan.
jag blir så arg när folk säger saker som dom inte kan lova
det värsta jag vet.
nästa lördag är det konstert på hönö, vid 3. och jag ska sjunga, hihihih!
och min älskling kommer troligen och kollar, hon och mia.
det kommer gå bääääst!
repet igår gick bara asssss bra!
någon kommer filma så det kommer upp på bloggen!
PUSS PÅ ALLA HÄRLIGA LÄSARE!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0