skola igen!

skolaskolaskolaskola, sämst!
ahaha, jag hatar det typ.
fast NÄÄÄÄÄÄÄÄ!
ÄLSKAR SKOLAN OMG.
det är så jävla kul, tusen gånger roligare än att vara hemma.
shit,
jag har samhälle nu, lite mindre kul.
men kul ändå!
på torsdag kommer min älskling!
hon ska vara med mig i skolan, åh!
jag längtar så jävla mycket efter dig.
jag orkar inte sitta och höra på folks jävla problem.
shit asså.
blä
jag vill inte.
lol!
ha det bäst alla, nu ska jag tigga pengar så jag kan köpa choklad, ASSÅ.
PMS OMG.
puss alla bloggläsare!
älskar er.

Kommentarer
Postat av: Dvärg

Hej. Förlåt ska inte snacka problem med dig:( förlåt. Tänkte mig inte för...

2010-11-15 @ 14:32:35
Postat av: kolla bdb

hahaaahahahaaa wrtf xd fjortis

2010-11-17 @ 21:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0