SVAR PÅ FRÅGOR!

jag är så lat så jag orkar inte dela upp dom i kategorier så jag bara kör rakt av frågorna och svarar på dom : ))
då kör vi:
Hur kom du på att du är bi/gay/whatever?
jag märkte redan en kväll när jag gick i 5-6an när jag satt och tänkte om jag skulle kunna tänka mig att pussa en av mina kompisar och kom fram till att jag skulle kunna tänka mig att pussa sara. då fick jag panik och började gråta och trodde jag var lesbisk. haha, men sen tänkte jag inte så mkt på det förens jag fick synd på bellih på bilddagboken, sen blev jag förtjust i fanny när jag var tsm med victor. men sen när jag träffade bella irl så var jag fast. då visste jag att jag tände på tjejer :) nyhet: första personen jag strula med var en tjej!
Varför är du så jävla snygg?
eh, haha! vet inte riktigt hur jag ska svara på den frågan eftersom jag själv inte tycker att jag är särskilt snygg. Men jag kan säga dig att jag ser verkligen inte bra ut utan smink och grejer. ser helt annorlunda ut, och tack förresten!
Har du gjort en könsoperation?
nej
Varför är du så underbar?
eh, jag vet inte. kul att du tycker det, men antar väl att det är lite av min personlighet? haha!
VAD TYCKER DU OM MIG HANNISPANNIISS?!??! / cornelia
jag tycker jävligt mkt om dig, en aaaaaaas bra vän som har ett underbart utseende. lätt att prata med och du lyssnar och förstår, och det tycker jag är väldigt bra egenskaper hos en kompis, du är rolig och har bra humor för du skrattar åt mig!
hah puss på dig correeeboi<3
varför är du så sööööt?
åter igen, jag vet inte. haha, men tack kul att du tycker det!
vad sa din mamma när du var bisexuell?
hon brydde sig inte så himla mycket, det var mest tjejen jag var tillsammans med och att hon tyckte jag betedde mig illa när jag var med henne hon reagera på. men hon har inga problem att jag är bi, hennes bästa kompis är bög. mer hennes man som är homofob, men han har aldrig sagt något, så han håller sina åsikter för sig själv och det är jag tacksam över.
Hur är det möjligt att du blev min vän, du är ju så underbar? /Solmaz
hjärtat, du är så söt! jag såg dig på bdb och la till dig för du var vacker, sen gick det ju därifrån, du var otroligt snäll och rolig, och visade sig vara en bra kompis som ställer upp som jag litar på. loveyou<3
biter din tjej hårt?
det beror på vilka sammanhang måste jag nog säga här, asså. om hon blir arg och ska bita någon kan det nog göra riktigt ont, men ibland tycker jag hon bits för fegt :$ haha, bus.
hur FAN kan du vara så överdrivet jävla vacker?
haha, va söta ni är! massa såna frågor, men kan ju som sagt inte direkt svara på dom mer än säga tack att ni tycker det!
Hej, din riktiga bror Alexander heter han va? är han bi? och har han tagit ngra droger.
ja, han heter alexander. Han är inte bisexuell, inte va han eller jag vet, han kanske blir det i framtiden, men det tror jag inte. men hade dock inte haft några problem om han gillat killar, men skulle nog bli förvånad för han verkar inte vara en sån kille. Och nej, det har han inte.
vad tycker du om random folk?
jag älskar random folk, jag är så himla glad att lära känna nya personer hela tiden. älskar människor!
hah, men dock anonyma elaka kommentarer är ju inte lika uppskattade.
har du varit tsm med en kille någon gång?
ja :)
Är det någon skillnad på att vara tsm med killar/tjejer?
STOR skillnad, dels sexet blir ju stor skillnad. Sen blir förhållandet mer, asså djupt på något sätt i ett lesbiskt förhållande tycker jag. tjejer förstår varann mycket bättre och sånt. men sen blir det jobbigare bråk i ett lesbiskt förhållande, tjejer är såna jävla bitchar när man blir arg (inklusive mig då!) skriker och säger dumma saker, blir inte samma sak med en kille, sen känner man sig lite mer beskyddande i ett förhållande med en kille, och då behöver man inte märka vem som är "mannen i förhållandet". som jag är även i ett lesbiskt förhållande oftast tjejen. men ja, det är stor skillnad.
Vilket tycker du det är bäst att vara tsm med? tjejer/killar?
tveksamt, men just nu tycker jag tjejer, brukar variera. men tyckt tjejer ett tag nu.
Varför kommenterar jag här? / fisken
igen aning du.
Vad är din dröm frisyr?
varierar, just nu är det brunt hår med dreads, har varit blondt hår, sen rött hår, sen svart med rosa lugg, sen blondt med svart underhår. ja, mycket!
Kan du reklama mig? / fisken
eh, mathildasfisk @bdb typ.
hah
HUR FAN KAN DU VARA SÅ SJUKT JÄVLA SNYGG?!
haha, eh. min pappa ser ut som mr bean? nämen, vet inte, men kul att du tycker det
Hur ofta träffas du och bella?
Så ofta vi kan, som brukar bli varannan vecka, ibland var 3e även två gånger i veckan ibland, det är typ när vi har pengar vi träffas och när vi får!
Är du bisexuell?
ja
Hur många har du haft sex med, tjejer och killar?
2 tjejer, 3 killar
Vad tycker du om fanny nu?
jag tycker fortfarande om fanny som en vän, söt tjej och vi träffas då och då och pratar med varann. :)

Kommentarer
Postat av: Solle.

men aw bejb,litar du verkligen så mycket på mig?

du är bäst,så jävla vacker.

ily

<3

2010-11-24 @ 18:08:18
URL: http://unhateable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0