till folk som tar illa upp av min blogg

ni som tycker att det är äckligt eller obehagligt att jag lägger upp bilder/filmer på min blogg på mig och min flickvän ber jag att sluta läsa min blogg. bella är en del av mitt liv, jag tänker inte dölja eller skämmas över människan jag älskar. detta är dels till folk i min familj och folk runt omkring mig som klagar på min läggning. det är ingen som tvingar er att läsa min blogg. vill ni inte av sånt, så läs inte min blogg. för jag skriver om det jag vill i min blogg, det är mitt liv som jag skriver ner i ord och i bilder. och det är ingen som kan hindra mig från det. så är det. jag är bisexuell, jag har flickvän som jag älskar. som jag aldrig tänker ge upp igen.
grejen med mig och bella, för er som inte hänger med.
vi har bestämt oss för att ge förhållandet en chans till, det var jag som gjorde misstaget att dumpa bella innan. för jag var rädd, jag blev för feg för att vara i ett seriöst förhållande, så jag dumpade henne ist. och det var det största misstag jag någonsin gjort. jag kände hur mycket jag saknade henne väldigt snabbt, så fick dumpa fanny som jag blev tsm med efter. jag träffade bella och det kändes previs som om vi varit tsm hela tiden, bara det att vi inte träffats. det kändes precis som vanligt, jag älskade henne precis lika mkt som jag gjorde i somras. så nu försöker vi igen. och denna gången ska vi båda ge fullt ut, + satsa på skolan. så denna gången blir det bra, även om jag tyvärr inte har min mammas stöd. utan snarare motsatsen tyvärr. så vi får se hur jag fixar det, kanske ska bo hos maria ett litet tag. för jag kan inte bo hemma mer. jag bryter ihop. har slutat skära mig, men det är svårt som fan att inte börja igen så som mamma och mormor håller på tyvärr.. om detta fortsätter så kommer jag inte orka. jag måste ta itu med allt. usch

Kommentarer
Postat av: maaaria

men hannah vi klarar allt detta tillsammans :d du jag och bella :D hihihihihihi! kom och bo hos mig då !! :D de blir as bra! (a) <3

2010-11-07 @ 11:48:23
Postat av: S a r a P e r s s o n

Finns Hannah. Alltid.

du skulle bara våga börja iigen. du har lovat mig

<3

2010-11-07 @ 20:30:36
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0