mysig kväll

precis kommit hem nurå, precis i tid som mamma sa!
duktig hannah som lyssnar, haha :)
ingen skola imon för ska på möte med socialen, så inte lönt sen.
men ändå skönt, sen är det dax att åka ut på 3 veckors praktik så jag kommer befinna mig i båstad dom 3 närmasta veckorna.
underbaaaaaaaaart,
kommer dock sakna mina älsklingar jenny, jossi, mimmi och maria <3 och mamma och alex såklart!
haha, träffade victor en timme nu eftersom vi inte kommer träffas på ett tag.
och ja, vi är bara kompisar. vi bestämde att vi var så bra kompisar, bara för att vårat förhållande inte funka så ska inte våran vänskap försvinna :)
men nu ska jag nana, ta ett glad mjölk först.
för jag ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR mjölk!
pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0