blir så jävla trött..

ibland är föräldrar så himla korkade så det bara är pinsamt..
asså, egentligen så har dom ju ingen kontroll alls?
jag kan ju bara sticka, vad ska hon göra åt saken?
bli arg? ja, men det är ju bara att gå ifrån, skicka polisen efter mig?
då är det bara att gömma sig,
vuxna tror att dom kan bestämma, men om man bara vill så behöver man inte lyssna ett skit.
men nu har jag lite mer respekt för min mamma så jag sticker inte bara ifrån henne, även om jag varit väldigt nära några gånger.
nu tror kvinnan här hemma att hon kan bestämma vilka som är mina kompisar och inte, och det har hon verkligen inte någon kontroll alls över.
det finns ingen chans i världen att hon kan säga tex, a han är inte din kompis för det bestämmer jag.
det är bara så tragiskt.
nä jag blir bara arg och upprörd,
och får ångest av att hon inte förstår att hon inte kan bestämma.
nu ska jag sova så jag orkar till skolan imon även om jag är sjuk.
nu kan jag smsa oxå så alla vet,
0768347121
Puusssspuss godnatt!
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara påpeka att du glömde en siffra i ditt mobilnr :P

2011-03-28 @ 18:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0