HEJ JAG HAR PROV NU

jag har typ prov, haha :)
sitter i klassrummet när alla andra skriver och jag är klar så jag fick sätta mig vid datan :D
fedt awesome!
haha, nä men jag kunde inte dom sista 3 frågorna och så fråga jag om det var okej, så sa han att det jag skrivit var jätte bra och att jag skulle läsa på dom sista frågorna efter.
så det var skönt att det gick bra.
nu ska jag och mimmi iväg och göra ett ärende, sen ska vi sola!
efter det blir det väl en mysig fika efter det.
och imon kommer min fina älskling till mig :*
KYSSSAS <3

Kommentarer
Postat av: Albin Loán

Hej Hannah! Hoppas allt är fint med dig!



Jag kommer ju söka till Idol 2011 här i Sthlm och planerna är att jag skall in i TV'n. Du har ju lyssnat på mig förr och om du vill, bara om du vill får du jättegärna länka min blogg ifrån din där du har "länkar" och länkar dina övriga vänner. Det vore supersnällt och du är en av dom som hjälper mig i så fall!



Hoppas allt är super återigen och kanske syns vi snart på TV4! :)



Kram

Albin Loán

www.finest.se/AlbinLoan

2011-03-21 @ 19:37:58
URL: http://www.finest.se/albinloan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0