lol, cp mamma.

lol, min mamma blev helt cp störd.
typ hoppa på mig och skrek som fan och skulle riva bort piercingen.
jävla cp är hon, jag fattar att hon inte tycker det är fint och så.
men det är lixom min kropp, jag bestämmer.
kärring.
fick sån jävla ångest nu, hon kommer in och skriker på mig och ser ut som om hon blivit helt galen!
hoppar på mig så jag får sparka bort henne.
fick ta bort min töjning nu oxå, för annars skulle jag inte få ett enda öre på hela sommaren.
och har inget sommarjobb,
så blir lite jobbigt..
fan va jag får damp på henne.
ska försöka sova bort ångesten, känner att det är väldigt jobbigt med skär abstinensen nu.
skulle aldrig ha skurit mig i lördags..
aja, mamma gick iaf på att det var ett bännsår.
helvete va jobbigt det blev!!!
ska se om jag kan sova hos min emma.
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0